< 返回

《傲嬌黨週年爛片巡禮:我的情敵女婿》



作者:擇言
日期:2018年2月18日

序:由兩年前開始,傲嬌黨開始咗一個傳統,就係每逢過年我哋都要睇一套爛片。今年已經係第三年(兩年開始,所以係第三年,我覺得一定有啲朋友會由呢句開始 challenge 我⋯⋯),繼賭城風雲3 (冇我份)、小男人週記3 之後,我哋今年終於唔係睇第三集,而係去咗睇《我的情敵女婿》。其實本來我提過要睇李居明嘅《大迷信 3》但係冇人理我,大家居然會揀一套咁主流嘅戲,同個爛字都扯唔埋欄。

不過我要好佩服決定買飛嘅人。呢套爛片真係爛到極點。

經過史兄嘅「爛片回顧」系列之後,我開始發現世上唔會有咩爛片可以挑戰到我。反而我會諗,究竟點樣可以 enjoy 到呢啲爛片。

我要強調只要心態正確,好多片爛得嚟,其實可以幾好睇。「爛」同「唔好睇」其實係兩個 dimension 嚟嘅,一套片可以唔爛但係唔好睇,都可以爛得嚟又好睇。呢個係一個期望管理嘅問題,有啲人睇戲係想入去聽一個結構完整嘅故事,但係你見棟篤笑有層次咩?東拉西扯傾完一兩個鐘,可能都係冇咩組織可言;好多動作片(無論同愛情有冇關),其實都係好簡單嘅故事,只係畫面取勝。所以齋欣賞畫面或者個別場景,好睇嘅、好笑嘅,大家就可以收貨。

不過呢套《我的情敵女婿》,比起一般爛片可能再爛少少。佢唔係人物設定唔合理、故事唔 make sense 咁簡單,而係個故事簡單到你聽完都唔知自己聽完。大家睇咗個簡介先:

//劏房大王梁華生(任達華 飾)為人市儈勢利,半生女伴無數,是個到處留情的不婚主義者,偏偏與嘉欣(衞詩雅 飾)在不打不相識的錯摸下,竟產生前所未有的強烈感覺,而對她展開熱烈的追求。其時嘉欣剛與負心男友分手,正接受當心理醫生的繼母(劉嘉玲 飾)所安排的特別心理治療,而在「重生」療程中,她與華生接連相遇,由鬥氣冤家,到漸生好感,終於在華生的接連感動下,二人不只發生戀情,甚至決定結婚。
嘉欣把華生帶回家中,華生赫然發現嘉欣的繼母,竟然是自己的初戀情人鍾嘉寶,二人事隔多年再次重逢,彷如隔世,但礙於身份的尷尬,彼此卻不相認。
嘉欣和華生的婚期日漸迫近,嘉寶和華生過去的種種感覺竟日漸湧現,一個曲折離奇,而耐人尋味的跨代戀情,現在才正式開始……//

一般嘅戲,個簡介應該係交待故事背景,但係你估錯咗,呢個簡介原來已經係成個故事嚟!成條故事線,exactly 就係個簡介!最後呢行嘅「才正式開始⋯⋯」後面嘅劇情,只得兩個分場。

(以下有劇透,但係劇透唔會阻礙觀賞。)

成套基本上只得三個主要人物:老母 Dr Bo(劉嘉玲飾)、細女 嘉欣(衛詩雅飾)同女婿 華生(任達華飾),同主線推進有關嘅分場有呢七場戲:
① 華生遇襲,嘉欣擊退施襲者
② 兩人去甜品buffet大食同訴苦
③ 第一次見家長,華生發現,嘉欣老母居然係係自己舊情人 Dr Bo
④ 老母約女婿出嚟傾偈,傾傾下遇襲所以逃走,逃走期間舊日感覺湧現
⑤ 去到海邊各自收到嘉欣電話,老母話以後唔會單獨見面
⑥ 團年飯老母質疑華生唔愛自己個女
(到呢度基本上都冇新資訊)
⑦ 一年後用對白交待華生嘉欣兩人已經分手

冇錯,係對白交待!故事咁短,但係最緊要嘅劇情,係全部用對白交待;爛gag、特技、客串,就好多時間。即係你可以用一分鐘去播呢個四哥同王菀之用CG特技洗啤牌,但係最關鍵嘅感情線可以用一兩句對白帶過。

我睇返我事後回憶寫出嚟嘅分場,同主線有關嘅,加埋應該唔到40分鐘。跟住佢將 69分鐘大量客串明星嘅片段剪碎再加落呢40分鐘入面,就好似睇睇下 YouTube,中間會加插一堆 YouTube 睇片嗰啲唔 skip 得嘅廣告。仲要入面真係有好多好多廣告,係犀利度可以賣完借錢廣告,再加句「咪俾錢中介」落去啲對白度,基本上係將廣告特輯同故事 blend 埋一齊。所以你成日都有啲位想問自己,究竟啱啱嗰十分鐘同齣戲有咩關係?跟住恍然大悟,「係喎,XXX要出一出場!」「哦,廣告嚟嘅!」

之前《玩轉極樂園 CoCo》上映嗰陣插咗個22分鐘嘅《魔雪奇緣 Frozen》短片喺前面,俾人鬧到飛起。我心諗,人哋至少係插喺片頭播吖。

爛片度:4-🍅🍅🍅🍅
好睇度:3ー⭐️⭐️⭐️(主要係因為衛詩雅)

利申:因為今朝一啲意外,我哋睇唔到一開頭嗰20分鐘。

全文 1341 字 (唔計英文、空格、標點)
備註: 編按:因為今朝一啲意外,我搞到擇言仝人睇唔到一開頭嗰20分鐘。