< 返回

《女人懷胎十月好偉大。 偉大係邊?個推論點嚟?》



作者:林璃蝶
日期:2016年4月8日

咁講啦,通常我地話一個人偉大,係有兩個條件:

1. 佢犧牲咗自己一啲嘢,時間又好錢又好乜都好啦
2. 成就其他人嘅某啲嘢。

例如,耶穌被釘十架拯救世人(if true),咁耶穌就係偉大,因為犧牲自己去為咗赦免其他人嘅罪。再或者,我哋可以話抗爭義士好偉大,自己要被拉都甘願為香港付出。

講返,咁懷胎十月有幾偉大?女人係犧牲好大,青春甚至性命,好辛苦好危險,咁satisfy第一點「犧牲自己」。但係第2點「成就他人」,佢成就咗邊個?生個仔,成就咗啲咩?講到尾其實係自己想生,所以係成就自己,或者最多加埋老公。自己犧牲一啲嘢去成就自己,有幾偉大?Take risk唔係偉大,如果做一樣危險嘅事就係偉大,咁我無啦啦衝出馬路就係好偉大?我玩跳傘就係好偉大?Take完個risk,要成就其他人,先叫偉大。講返大肚,除非你話,為咗增加香港本土BB,要懷胎十月咁辛苦都生,就可以叫偉大(成就社會)。或者,網友Wiliyum Shi話延續族群,都可以叫偉大(成就人類)。但係單純自己想生,好辛苦好辛苦,生完,又無諗有咩貢獻比個humanity,我唔明個偉大嘅point喺邊。

咁之不過,如果生完出嚟,好好教個仔,就係偉大啦——付出自己時間心機,去成就個仔做一個好嘅人。咁點解啱啱一生,個仔一落地,唔算偉大?因為當時生仔一刻個仔仲未有自我意識,只係爸媽附屬嘅有機生命體,就算爸媽好愛錫好take care個B,又摸又錫咁,都唔係偉大。一定要加上佢日後好好教育培養個仔成人,願意付出而且唔係要求有對等回報,先叫偉大。如果要求有對等回報,你只不過係當個仔係投資工具,養兒防老唔偉大,因為唔係「犧牲自己,成就他人」。

結論,
懷胎十月唔一定偉大,
要養要教先偉大。

----我是分隔線----

所以,當有仔女覺得老母唔好,唔愛錫自己,其他人係唔應該搬出「你阿媽懷胎十月咁偉大生你出嚟,就算阿媽幾唔好,你都要報答返佢!」呢個論點。

----我是另一條分隔線----

有啲人可能會話,
咁生仔一定係延續族群,所以一定係成就humanity,所以by default係偉大㗎wor。
我地可以設想一個情況:
有個大肚婆,流克睇到佢肚內個B生出嚟得一年命,流克話比大肚婆知,大肚婆堅決生個B出嚟。即使呢個B唔會發揮延續族群嘅作用,又唔會造福人群,咁呢個大肚婆算唔算偉大?

全文 733 字 (唔計英文、空格、標點)